Hai semua! Okeh, hari ni aku nak posting entry yang aku sendiri tak tau tajuk dia. Haha. Kerja aku dok cari template je hari ni. Macam-macam website template untuk blogger dah aku geledah. Naik muak lak sebab asyik tengok coding template uh. Erm. And, geram lak aku sebab favicon yang aku buat sendiri uh, tak boleh digunakan. That's all for now. ~~
Subscribe to:
Post Comments (Atom)



0 comments:
Post a Comment