Pages

Friday, December 02, 2011

Untitled

Hai semua! Okeh, hari ni aku nak posting entry yang aku sendiri tak tau tajuk dia. Haha. Kerja aku dok cari template je hari ni. Macam-macam website template untuk blogger dah aku geledah. Naik muak lak sebab asyik tengok coding template uh. Erm. And, geram lak aku sebab favicon yang aku buat sendiri uh, tak boleh digunakan. That's all for now. ~~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Deejay Corner

 
Back to Top